inne

wtorek, 22 grudnia 2009

Wesołych Świąt!
Bez zmartwień,
Z barszczem, z grzybami, z karpiem,
Z gościem, co niesie szczęście!
Czeka nań przecież miejsce.
Wesołych Świąt!
A w Święta,
Niech się snuje kolęda.
I gałązki świerkowe
Niech Wam pachną na zdrowie.
Wesołych Świąt!
A z Gwiazdką!
Pod świeczek łuną jasną
Życzmy sobie - najwięcej:
Zwykłego, ludzkiego szczęścia.

 

 


I tu jeszcze coś ;)

http://www.dancingsantacard.com/?santa=2130835

20:59, anecik-79 , inne
Link Komentarze (5) »
środa, 16 września 2009

 

SKŁADNIKI:

* awokado

* 1 opakowanie serka wiejskiego light

* czosnek granulowany

 

Awokado myjemy przekrawamy na 2 części wyjmujemy

pestkę i pozbywamy się skóry.

Na połówki  awokado wyjmujemy serek i posypujemy czosnkiem.

I już zjadamy ze smakiem ;)

 

10:54, anecik-79 , inne
Link Komentarze (6) »
niedziela, 06 września 2009

Ostatnio z mężm mamy nowe hobby wędkowanie, co prawda na stawach hodowlanych

czy jakoś tak ;) wiec towarzystwo specjalnie jest przegłodzone co by brało, ale jak mam

kupić od Pana, wole złowić u Pana. Koleś sprzedaje też ryby od ręki ale co to za przyjemność,

choć te złowione samemu sa troszke droższe ale za przyjemność sie płaci.

Przynajmniej do puki pogoda jest w miare to można pomoczyć kije w wodzie choć dziś było

zimnoooo i na stawie pstrągowym raczej leniwie brały rybki ale 9 sztuk upolowalismy :)



A  tu nasze Pstragi :)

 

 

 

00:00, anecik-79 , inne
Link Komentarze (6) »
piątek, 05 czerwca 2009

ZUPEŁNIE NIE KULINARNIE WYBACZCIE. :)

Ostatnio naszła mnie myśl żeby coś zmienić, może grzyka, a że owa myśl była wczoraj to wczoraj ja zrealizowalam siedziałam grzecznie 2 godziny u fryzjerki czekajac aż skonczy zapisanych klientów bo jakbym wyszła mogłabym już się rozmyśleć a znając siebie dziś raczej już bym się nie odważyła, ale z efektu jestem bardzo zadowolona:)

w czarnej sukience z lutego (poczatek diety) kolejne z kwietnia i dwa z wczoraj jedno w spietych włosach,

 

przepraszam musiałam usunąć foty

20:55, anecik-79 , inne
Link Komentarze (16) »
piątek, 15 maja 2009

26 kilo przeliczjac na kostki smalcu to 104 sztuki ilosc ogromna a jednak kiedyś

wszystkie dzwigałam na sobie.

Jak zaczynałam nie spodziwałam się, że tyle osiągnę a jednak i na tym nie konczę

jeszcze troche pracy przedemną. Już widzę swiatełko w tunelu hi hi hi.

Taka jestem dziś. :)


a tu takie malutkie jak było :)

przepraszam musiałam usunąć foty

 

20:50, anecik-79 , inne
Link Komentarze (20) »
 
1 , 2 , 3 , 4